Followers

05 April 2012

Next Top Blogger 1 - Episod 15


Assalamualaikum dan salam sejahtera.





iemah – CoReTaN QaLaMkU





irwan miswan – irwanmiswan





Iz – cintailmu89





AZIE – Aziema Zaimi





SheyPull – sheypull





fendi@pharm.com – Affendi Shofie





Nikisa Izas – Nikisa Izas : Asyik Maiburogu





Farah Azurah - Just G a d i s A z u r a h





riena tomato – riena tomato





aracahayacinta – !tz alL aB0ut Me






mas saari – mrs secretary





Muhammad Yunus – " Tiada Kepalsuan "






Wan Zulqhairi – WAMOZUWAHA






Mereka di atas adalah bekas bekas peserta Next Top Blogger 1. Terima kasih untuk korang semua sebab sudi menyertai segmen ini.



Hanya 1 episod sahaja lagi yang tinggal iaitu episod 16 (FINAL) yang akan dipost pada minggu hadapan. Untuk FINAL nanti aku ingin umumkan sesuatu yang penting kepada peserta peserta FINAL NTB 1 dan juri juri FINAL NTB 1.



Peringatan kepada peserta peserta FINAL NTB 1

Anda perlu sediakan  2 entri hanya dalam masa 5 hari sahaja iaitu dari 4/4/2012 sehingga 8/4/2012. Entri yang dipost dalam tempoh itu sahaja akan dipilih.



Peringatan kepada juri juri FINAL NTB 1

Pada 9/4/10, aku akan kirimkan satu “MESEJ” ke dalam kotak comment di setiap blog para juri. “MESEJ” yang akan diberi adalah seperti di bawah.



Kepada para juri final NTB 1.

Di harap anda dapat membantu saya dalam membuat pilihan dalam mencari juara untuk Next Top Blogger bagi musim 1 ini. Pilih salah seorang antara 2 peserta dibawah sebagai juara untuk musim ini.

PESERTA 1

PESERTA 2

Umumkan satu nama SAHAJA di dalam kotak komen di entri anda ini. Saya akan kunjungi entri ini semula untuk mendapatkan maklum balas dari anda.

Pilihan hendaklah dibuat sebelum 10/4/12. Jika TIADA pilihan dibuat oleh anda maka saya akan memilih bekas peserta NTB 1 yang lain untuk menjadi juri bagi menggantikan tempat anda.

Segala kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.




Harap korang faham dengan apa yang aku maksudkan. Kalau tak faham jugak boleh tanya. Satu lagi nak dibincangkan adalah mengenai HADIAH. Apa yang akan peserta dapat nanti bila jadi juara?

Untuk JUARA NTB 1, cadangan aku :

·       letak link blog pemenang dalam laman blog AWIE OMAR sebagai promosi khas memperkenalkan lagi blog mereka kepada rakan rakan lain blog AWIE OMAR.

·       Nak bagi RM 100 kat pemenang. (Harap dapat bagi cadangan macam mana nak kirim wang ni)

Apa idea korang lak? Ada cadangan apa apa tak. Bagitahu lah saja kat sini. Segala pendapat anda mungkin akan dipertimbangkan.



No.
Peserta
Entri
1
Hafeesz Amran



2
noorniey Azman



3
Khairiz








Peserta yang disingkirkan pada minggu ini adalah peserta terakhir yang dikeluarkan dari segmen NEXT TOP BLOGGER 1 ini. Saudara Khairiz. Sayangnya anda terkeluar pada minggu ini. Segala kerjasama anda di dalam segmen ini teramat saya hargai. Jutaan terima kasih diucapkan. Jika ada salah dan silap dari aku haraplah di maafkan. Anda adalah seorang blogger yang hebat. Semoga sentiasa memperoleh kejayaan di setiap apa yang anda lakukan. Sekian.



8 comments:

mas saari said...

ok hadiah tu! duit tu bank in dalam akaun pemenang je..

Unknown said...

hah??seyezly awie??noni still ade lam ntb tuh???betol ke neh??betol??awwww

Anonymous said...

all the best utk depa semua

Unknown said...

WAH... dah final ... tahniah kepada kedua -duanya... Untuk juri Insyallah awie omar.. reminder saya !... :)

All the best for NTB1 !

Hafeesz Amran said...

MasyaAllah...sgt x mempercayai....thanks Awie....tahniah pada semua dan pada noorniey juga :)

Unknown said...

memang seperti nk sudah dijangkakan yang aku terkeluar pada minggu ini, terima kasih awie, kerana memberi peluang kepada aku sampai tahap nih,

apa pun good luck pada norniey dan hafeez ya.

mas saari said...

saya pilih peserta 1 (hafeesz amran)

riena tomato said...

warghhhh tahniah....
mule2 nak minta maaf sbb dah lame tak meninggah...sbnrnye riena ttp follow membace cume tak longin wat seketika jadi tak dpt nak komen...nak ucapkan terima kasih tok en awiee omar sbb memberi pelunag pada saye untuk di nilai sehingga saye tersingkir dlm progrem nie...maaf sbb ade pekara yang menghalang maka terpakse menyepi buat seketi...good luck pada yang terus berjuang....
chayok chayokk!